Din tillfredsställelse är vår prioritet

Har du mottagit en skadad eller felaktig vara som du vill reklamera?
Vi gör allt vi kan för att hjälpa dig på bästa sätt och så snart som möjligt.

 

Din tillfredsställelse är vår prioritet

Har du mottagit en skadad eller felaktig vara som du vill reklamera?
Vi gör allt vi kan för att hjälpa dig på bästa sätt och så snart som möjligt.

 

Reklamation

Har du en skadad eller felaktig produkt att reklamera?

Fyll i formuläret nedan så noggrant som möjligt.

Ju mer uppgifter vi har om din reklamation, desto snabbare kan vi hantera ditt ärende.

Bifoga bilder på skadan och spara gärna förpackningen och produkten som reklamationen gäller tills vi hört av oss.

Vi svarar så fort vi kan, oftast brukar det vara inom 7 arbetsdagar.

Notera att fälten märkta med en stjärna (*) måste fyllas i för att formuläret ska gå att skicka in!

Vid problem med att skicka formuläret, kontakta oss via e-post, chatten eller på Facebook.

 

Image size Should be less 10MB.
Bild krävs
Video size Should be less 10MB.